Shop Mobile More Submit  Join Login
Yeehaw by ImperatorAlicia Yeehaw by ImperatorAlicia
A request from:
:iconamethystsadachbia:

James meets Sanchez, and Garrus realizes the team will never get anything done.

---

All I did was just extract the models from Mass Effect's PC assets, bring them into 3ds Max, throw their textures on them, and then I moved them around to pose them.

(The models and all of their assets belong to BioWare.)
Add a Comment:
 
:iconcanisdarkangel:
canisdarkangel Featured By Owner Nov 30, 2013
ha...
Reply
:iconeburel506:
eburel506 Featured By Owner Feb 9, 2013
why could I just see him doing this?
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, he's definitely the kinda guy who would.
:iconchuuplz:
Reply
:iconeburel506:
eburel506 Featured By Owner Feb 18, 2013
Very true.
Reply
:iconsocialreader:
socialreader Featured By Owner Jan 18, 2013
Sanchez is AWESOME!
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
Eheheh, ever so happy to hear that you think so!
:iconiloveitmoreplz:
Reply
:iconsanctia:
Sanctia Featured By Owner Sep 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
that picture make me laugh xD
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yay, glad to hear it!
:iconimwinkingplz:
Reply
:iconselorfann:
SelorFann Featured By Owner Sep 12, 2012
Please do not disturb the Keepers.
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Sep 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
They must be disturbed...for science!
:iconaaahhplz:
(And general entertainment purposes.)
Reply
:icontrreisywhitewolf:
TrreisyWhiteWolf Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist Writer
RUN LIKE THE WIND!!!
LOL, I think Vega is REALLY drunk.
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconhurrplz:
Reply
:iconvampireguardian:
Vampireguardian Featured By Owner Jul 13, 2012
Hahah oh Sanchez
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconimhappyplz:
Reply
:iconsillyshepard:
sillyshepard Featured By Owner Jul 11, 2012  Student Traditional Artist
Who told Garrus they'd ever get stuff done?
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lololol. Whoever it was was definitely lying.
:iconimhappyplz:
Reply
:iconthestan92:
TheStan92 Featured By Owner Jul 10, 2012
Garrus: Riding a keeper, must be a human thing *facepalm"
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconchuuplz:
It would seem to be.
Reply
:iconalmisten:
Almisten Featured By Owner Jul 9, 2012
LOL!!!! Now this is just too funny! is Sanchez the keeper?
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yep, Sanchez is the keeper. There's more about him in my comics.
:iconilikeitplz:
Reply
:iconseo1:
SEO1 Featured By Owner Jul 7, 2012
I'm surprised nobody has tried to race the Keeper's:

Announcer: And Sanchez is taking lead, followed by Snuffledoodlebottom in second! They are in the third line, and-oh! Sanchez has made a surprising move, using the old favorite 'Crab Walk' technique!
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lololol. I'd definitely pay to see a Keeper race!
:iconchuuplz:
Reply
:icongriml0ck122:
GRIML0CK122 Featured By Owner Jul 7, 2012
damn. should never have bought james drinks.
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha, a drunk Jimmy Vega is a daring Jimmy Vega.
:iconchuuplz:
Reply
:iconmythlover20:
mythlover20 Featured By Owner Jul 7, 2012  Professional Writer
WOOT SANCHEZ!!!! :D :D :D :D
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aw yeah!
:iconimhappyplz:
Reply
:iconrylinbrook:
rylinbrook Featured By Owner Jul 7, 2012  Student Traditional Artist
Lol! James got to ride Sanchez! So much fun!
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh yes! Just oodles of it!
:iconiloveitplz:
Reply
:iconrylinbrook:
rylinbrook Featured By Owner Aug 2, 2012  Student Traditional Artist
Definately!
Reply
:iconmalgrumm:
malgrumm Featured By Owner Jul 6, 2012
oh god shep has infected vega with the Sanchez riding virus!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
It's very communicable as it turns out.
:iconchuplz:
Reply
:iconmalgrumm:
malgrumm Featured By Owner Jul 8, 2012
seems that way.....i wonder who else shep could infect with it :3
Reply
:iconguardianoftheforce:
GuardianoftheForce Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
hahaha
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconimhappyplz:
Reply
:iconsymphonic-silence:
Symphonic-Silence Featured By Owner Jul 5, 2012
James' face is one of pleasure. Much, much pleasure.
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, yes, and with good reason!
:iconchuuplz:
Reply
:iconchaogirl200:
Chaogirl200 Featured By Owner Jul 4, 2012
A true work of art xD
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh ho ho, you know it is!
:iconchuuplz:
Reply
:icondaredevilsguidedog:
daredevilsguidedog Featured By Owner Jul 4, 2012
:happybounce: weeeeee
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconimhappylaplz:
Reply
:iconemmalyn:
Emmalyn Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
OMG this is beautiful. XD
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Eheheh, why, ever so glad to hear you say so!
:iconchuuplz:
Reply
:iconemmalyn:
Emmalyn Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
:iconlaloveplz:
Reply
:icondemondgust:
DemondGust Featured By Owner Jul 3, 2012
james vs sheppard in a race!
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
That would be very awesome!
:iconimhappyplz:
Reply
:iconlonelyvioletlacey:
LonelyVioletLacey Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist General Artist
omg!!!! i literally dreamed of that not too long ago XD except, i was there next to Garrus, chearing Vega on XD
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Bahahah, that's completely fantastic!
:iconchuuplz:
Reply
:iconkatawolf:
KataWolf Featured By Owner Jul 3, 2012
The amount of WTF in this is too damn high.
Reply
:iconimperatoralicia:
ImperatorAlicia Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lololol. This is true.
:icondawhatplz:
Reply
:iconamethystsadachbia:
AmethystSadachbia Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Says the person who uses Insanity Wolf as their avatar xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 2, 2012
Image Size
693 KB
Resolution
1920×1080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,461 (2 today)
Favourites
144 (who?)
Comments
104
Downloads
50
×